donderdag 27 augustus 2009

Bloeddonoren O+ en O- gezocht

Collega-blogster Kim lanceerde vanuit haar Aertsparadijs een oproep voor bloeddonoren O+ en O- .

Harry Beckers is de vader van een schoolvriendin van Kim. De vrouw van Harry is zwaar ziek en is dringend op zoek naar donoren met bloedgroep O+ en O-. Kandidaten sturen hun gegevens naar harry.beckers@euphonynet.be

Ik heb me opgegeven.....en ik ben gelukkig niet de enige ;-) Eerst is er een intake in het UZ Antwerpen, gevolgd door een bloedtest. Als alles matcht, kan ik donor zijn. Nu die prik nog!

Meer info
'Zonder nieuw bloed sterft mijn vrouw': Harry Beckers doet emotionele oproep om donoren voor doodzieke echtgenote (Het Nieuwsblad/De Gentenaar online 13.08.2009)
Cafébazin geeft bloed aan doodzieke vrouw : Lut De Wit roept klanten Le Bal Infernal op haar voorbeeld te volgen (De Gentenaar online 26.08.2009)

Geen opmerkingen: