woensdag 19 december 2007

Voor mij een karaf water

"Drinkbaar water voor iedereen", een keigoede Music for Life-actie van het Rode Kruis en Studio Brussel om de aandacht te vestigen op de meer dan 1 miljard mensen die géén toegang tot drinkbaar water hebben. En het is niet de eerste NGO die hamert op het recht op drinkbaar water.

Met de steun van de Vlaamse drinkwatermaatschappijen kan je deze waterkaraf kopen aan 5 euro + 1 euro verzendingskost. De netto-opbrengst van de karaffenverkoop gaat integraal naar waterprojecten in de derde wereld.

Leuk is dat een collega op mijn werk helemaal in haar ééntje een verkoop van die karaffen is gestart, met enig succes. Ze heeft zelfs mij kunnen overtuigen om zo'n karaf voor onder de kerstboom te kopen.

"Vers drinkwater. Thuis gebotteld" staat er vast op geprint. Dat zag ik wel zitten. Een statement. Maar die sticker van Music for Life en Studio Brussel was er mij toch teveel aan. Maar die haal je er gemakkelijk af. Oef. Liefst niet teveel gesticker en gesponsor.
't Mag simpel blijven.En zo klaar als kraantjeswater!

www.stubru.be/musicforlife
www.versdrinkwater.be/

Geen opmerkingen: