vrijdag 7 december 2007

Hou het warm - Klimaatactiedag 08.12.2007

Op de Internationale Klimaatactiedag (International Climate Action Day) 08.12.2007 snoei ik met een buurman de bomen in onze stadstuin. Reeds lang gepland. We zullen het wel warm hebben. En nadien mag zijn zoon ons snoeihout - eens droog natuurlijk - opstoken. Toch niet goed voor Kyoto zeker?

Maar ik heb vandaag wel al mijn eigen kleine klimaatdaad gesteld, zoals de organisatoren van de klimaatactiedag vroegen. Ik kocht twee Philips Softone spaarlampen van 20 Watt. Alleman tevreden?! Met de kapotte afgevoerde lampen kan ik op zaterdag klimaatactiedag nog altijd in Brussel de straat op voor solidariteit en klimaat.

Brussel Zuidstation - Internationale Klimaatactiedag zaterdag 8 december 2007 14.30u www.8dec2007.be

Geen opmerkingen: