woensdag 20 september 2006

U zei 0110 ?

U zei 0110? Een leuke videoclip op You Tube

Het 0110-concert Gent gaat door op zondag 1 oktober op de NMBS parking van het St. Pietersstation - in volle bezetting :-) - vanaf 14u. Het volledige programma vind je hier . Inclusief after parties in de Charlatan, Trefpunt en Boombal in De Centrale.

Ik kijk zeker uit naar Sioen, Wouter Deprez, Gunter Lamoot, The Lau, en muzikanten van Laïs, Fluxus, Ambrozijn & Yevgueni. Ik ben benieuwd naar Helmut Lotti en Will Tura. En ik moet beslist mijn volksdansen nog eens oefenen voor het Boombal in De Centrale met Kadril, Göze, Wouter Vandenabeele en de TLS-band.

Samengevat. Ik sta die hele eerste zondag van oktober helemaal open voor al die kunstenmakers die ik nog niet, maar half-en-half, of teveel van horen zeggen ken. Verdraagzaam he!

Geen opmerkingen: