zaterdag 20 mei 2006

Wel commentaar

Ik heb wat tijd en energie gevonden om mijn blog op te frissen. Ik ben wel één en ander - voorlopig - kwijtgeraakt (koppelingen b.v.), maar het lukt me wel om dat terug ergens een plaatsje te geven. In schuifkes. Niet opjagen, hé! Ik ben toch nog altijd een beetje (veel) digibeet.

Ik ben vooral gelukkig met de mogelijkheid om commentaar te krijgen. Want ik geef het toe, het is geen zicht een (politieke) blog zonder dat beetje interactiveit. Ik heb jullie hints, beste Steven, Michel en Don Viona, dus wel begrepen. Een blog zonder comment is inderdaad geen echte blog. En ik ben voor de open debatcultuur. Commentaar is dus welkom. Als 't wat deftig blijft.

Bij deze nieuwe look wil ik Peter bedanken die mij indertijd op weg gezet heeft in die reële virtuele bloggerswereld, en Cédric en Don Viona die mij nu het zetje gaven om het allemaal wat te "actualiseren".

Enfin, we zijn content met de comment. Dan maken we nu weer tijd voor de content.

1 opmerking:

Cédric Verschooten zei

Een hele verandering, ten goede uiteraard!!!

Lang leve het comment-hoekje.