dinsdag 23 mei 2006

Samen tegen racisme - Online petitie

Op zaterdag 20 mei 2006 verscheen in de kranten De Standaard én De Morgen een oproep om collectief onze verantwoordelijkheid te nemen in de strijd tegen racisme en discriminatie. In de brede platformtekst wordt het huidige gedoogbeleid afgewezen en wordt de voorrang geëist voor een ingrijpende, structurele aanpak van de vele vormen van discriminatie in alle sectoren van onze samenleving.

Het initiatief wil de start zijn van een "sociale beweging", na de vreselijke racistische gebeurtenissen van de voorbije weken. Wil jij er ook jouw schouders onder zetten? Onderteken dan aub de oproep online ....en stuur gerust verder door naar familie, vrienden en kennissen.

1 opmerking:

Hans zei

Het is via deze blog dat ik op de petitie ben terechtgekomen.
Ik heb er op mijn blog op gereageerd en aangezien Blogger geen trackback voorziet, doe ik het maar op deze manier. Mijn antwoord is dus te lezen als je hier klikt.